Koła Tuning Serwis modeli Mugen Revo E-Revo


    Moja oferta części oraz prac tuningowych, które zaprojektowałem osobiście. Posiadam na stanie również sporo części eksploatacyjnych do modeli E-Revo/Revo oraz wspólnych części dla modeli Summit/E-T/Maxx, o które proszę pytać na dane kontaktowe w MENU.
 

central

1. CENTRALNY DYFERENCJAŁ PROREVO


     Centralny dyferencjał mojej produkcji PROREVO zbudowany na podzespołach dyferencjałów z najmocniejszych na rynku modeli truggy firm Team Durango, Tekno, Team Losi, Mugen, Sworkz, XRAY, Serpent, Agama.

    Pierwsza wersja zbudowanego centralnego dyferencjału do modelu E-Revo/E-Maxx powstała w 2010 roku, który od pierwszej wersji był już tak wytrzymały że do tej pory pracuje bez problemu :)
    Głównym zadaniem centralnego dyferencjału w modelach jest możliwość regulacji momentu obrotowego pomiędzy przednią a tylną osią oraz ograniczenie uszkodzeń całego układu przeniesienia napędu szczególnie na tylnej osi. Wszystkie zawodnicze modele na podwoziach buggy oraz truggy mają fabrycznie zamontowane centralne dyferencjały dla poprawienia osiągów modelu, gdzie przy pomocy różnej gęstości oleju można w bardzo dużym stopniu wyregulować zachowanie modelu na różnych nawierzchniach i ułatwić pokonywanie ciasnych czy łagodnych zakrętów z jak największą prędkością.    
    Firma Traxxas nie montuje seryjnie centralnego dyferencjału, co ma negatywne skutki w dalszym użytkowaniu tego modelu:
    1. Trudności w prowadzeniu modelu z dużą prędkością na mało przyczepnych nawierzchniach oraz ogromna nadsterowność w pokonywaniu każdego zakrętu  (wersja TSM w najnowszych wersjach E-Revo to tylko elektroniczny kaganiec - żyroskop, który sporo mocy drzemiącej w napędzie MMM zabiera kosztem niby lepszego prowadzenia)
    2. Bardzo duża awaryjność całego układu napędowego - szczególnie napędu tylnej osi gdzie 100% momentu obrotowego silnika niszczy w pierwszej kolejności łożyska a potem wszystkie zębatki dyferencjału. Wszystkie przeguby kardana na półosiach napędowych również szybciej ulegają zniszczeniom.
    3. Firma Traxxas oferuje opcjonalny dyferencjał środkowy do E-Revo i E-Maxxa z tym że jest on bardzo słabej konstrukcji, który jakością i prawidłowym działaniem nie daję się nacieszyć z jazdy modelem długo gdyż w zbyt dużym stopniu przekazuje moc na przednią oś po czym model jest bardzo podsterowny, beznadziejnie się prowadzi i ma słabe przyspieszenie. Zalanie gęściejszym olejem o twardości 500k i tak nie poprawi wad konstrukcyjnych dyferencjału Traxxas 5614 co doprowadzi w bliższym czasie do pęknięcia kubka dyferencjału i wycieku oleju doprowadzając do uszkodzenia całej przekładni.
    Powyższe wady postarałem się usunąć w znacznym stopniu, produkując centralne dyferencjały PROREVO. Zamawiający u mnie taki dyferencjał jest proszony o wysłanie do mnie kompletnej przekładni ze sprzęgłem w celu dokładnego dopasowania oraz przeglądu luzów i stanu łożysk.
    UWAGA - seryjnie w modelach E-Revo oraz E-Maxx nie ma zamontowanego centralnego dyferencjału - jest stały napęd na przednią i tylną oś. Na zdjęciu poniżej widać porównanie budowy obu dyferencjałów. Produkt firmy traxxas 5614 wygląda mizernie przy moim rozwiązaniu PROREVO :)







O cenę dyferencjału i resztę szczegółów proszę pytać na dane kontaktowe w MENU.


wzm
2. WZMOCNIENIE TYLNEJ KONSTRUKCJI PODWOZIA

   
Wzmocnienie tylnej konstrukcji podłogi oraz bulkheadów. Chcesz uniknąć połamania tylnej części modelu po niefortunnym skoku i wydania sporej sumy gotówki na naprawę ? Ten produkt zaoszczędzi Tobie niepotrzebnych wydatków, a o cenę i resztę szczegółów proszę pytać na dane kontaktowe w MENU. 



Do góry

Copyright © 2004 - 2019 prorevo.pl All rights reserved.