Koła Tuning Serwis modeli Mugen Revo E-Revo



 

Modele E-Revo na zamówienie.
 

Podstawowej informacje o modelach, które składam dla zainteresowanych.

   
Elektronika


1. TUNING. Napęd najlepszy na rynku RC do monsterów czyli zestaw wodoodporny Hobbywing MAX8 z NOWYM silnikiem SkyRC 1950kV. Dlaczego jest lepszy od zestawów oryginalnie montowanych w modelu E-Revo: mocniejszy BEC 6A o napięciu pracy 6V bądź 7.4V dla wydajniejszych serw skrętu oraz dodatkowego oświetlenia itp, mocniejszy silnik z możliwością prostszej wymiany łożysk, włącznik regulatora na mikrostyku oraz podświetlany. W regulatorze zamontowane NOWE gniazda XT90, które są znacznie wytrzymalsze od seryjnie montowanych TRX. Regulator jest UŻYWANY ale w BDB stanie techniczym i wizualnym. Dodatkowo zamontowałem kondensatory w torze zasilania dla bezproblemowej pracy modelu przy zasilaniu 6S.
2. TUNING. Serwomechanizm skrętu wysokiej klasy firmy Team Associated DS1015. Stan BDB.
3. TUNING. Aparatura 2.4Ghz FlySky GT2G. Nowa na gwarancji. Za dopłatą + 250zł 3 kanałowa Spektrum DX3S z telemetrią pomiaru temperatury silnika, wyświetlaczem LCD oraz innymi bajerami przydatnymi w użytkowaniu modelu. Używana, stan techniczny BDB.
4. TUNING. Para NOWYCH akumulatorów Gens Ace 2s 7,4 V 5000mAh 50C.
   Za dopłatą + 180zł do łącznej sumy za cały model RTR - wymiana na większą pojemność 7600mAh.
5. TUNING. Nowa na gwarancji ładowarka SkyRc S60.
   Za dopłatą + 280zł do łącznej sumy za cały model RTR - wymiana na NOWĄ ładowarkę dwukanałową SkyRC D100 V2.


    Podwozie

1. TUNING. NOWA karoseria pomalowaną farbami do lexanu. Tylna lotka NOWA firmy OFNA, wytrzymalsza od seryjnie montowanych TRX.
2. Cały układ skrętu z servo Saverem i orczykami NOWY.
3. TUNING. NOWA podłoga modelu w najnowszej wersji o nr. katalogowym 5622X bazująca na modelu E-Revo 2.0 - nigdy nie montowana seryjnie w żadnym modelu E-Revo 1.0. Podłoga ma wzmocnione wszystkie najsłabsze punkty poprzednika między innymi: mocowania tylnej i przedniej konstrukcji podwozia, boxów akumulatorów, podstawy odbiornika oraz ESC, dodatkowe i grubsze użebrowanie plastra miodu "kręgosłupa" płyty na całej długości. NOWE są również klapki akumulatorów, owiewek, mocowania amortyzatorów do podłogi, przednia oraz tylna wieżyczka, ośki mocowania wszystkich wachaczy oraz aluminiowe ścianki bulkheadów.
4. TUNING. 99% śrub w modelu jest NOWYCH, nie ma żadnej objechanej czy za krótkiej albo co gorsza nie są sztukowane śrubami do drewna jakie często spotykam w modelach serwisowanych. Dodatkowo większość śrub jest dłuższa niż nominalne przez co zyskujemy mniejsze ryzyko rozkręcania poszczególnych elementów modelu.
5. TUNING. Zamontowane wzmocnienie tylnej części podłogi mojej konstrukcji.



    Przeniesienie napędu

1. TUNING. Wszystkie łożyska w modelu są NOWE oraz nasmarowane specjalistycznym smarem Lubcon L252.
2. Wszystkie półosie napędowe są NOWE łącznie z uszczelnieniami.
3. Główna przekładnia jest całkowicie NOWA łącznie ze wzmocnionym sprzęgłem i wszystkimi zębatkami.
4. TUNING. Dyferencjały NOWE po całym serwisie olejowym i usunięciu luzów na wszystkich zębatkach.
5. TUNING. Zamontowany NOWY centralny dyferencjał mojej produkcji PROREVO w celu ograniczenia awarii mechanizmów przeniesienia napędu. W znacznym stopniu poprawia również trakcję modelu na ziemnych nawierzchniach.
6. TUNING. Używane koła złożone przeze mnie na podzespołach opon i felg firmy Team Associated. Idealne do jazdy w trudnym terenie, piasku, lasach czy asfalcie itp. Koła są profesjonalnie złożone KLIK czyli klejone, wyważone oraz przeniesione otwory odpowietrzające.
 

Zawieszenie

1. TUNING. Zamontowane wahacze w całym modelu firmy RPM. Tylny w wersji True-Track 80562. Wzmocnione zwrotnice oraz zamontowane osłony mojego projektu. Plastikowy gwint górnego wahacza wymieniony na wytrzymalszy mosiężny. Wahacze delikatnie porysowane ale w 100% sprawne, proste.
2. Zwrotnice z śrubami, uszczelnieniami NOWE.
3. TUNING. Model jest zestrojony na najbardziej uniwersalnym setupie zawieszenia progresywnego w wersji P2.
4. Wszystkie końcówki amortyzatorów, drążków popychaczy, drążków skrętu oraz same drążki stalowe zawieszenia i skrętu są NOWE.
5. TUNING. Zamontowane NOWE stabilizatory Traxxas. Ich zadaniem jest w maksymalny sposób wykorzystać przyczepność wszystkich kół szczególnie w każdym etapie pokonywania zakrętów.
 

Dodatkowe prace tuningowe i serwisowe przy modelu:

1. Usunięte luzy na kołach KLIK
2. Serwis kompletny amortyzatorów z wymianą na odpowiedni olej KLIK
3. Zlikwidowany luz zwrotnic KLIK
4. Poprawiony mechanizm skrętu KLIK
5. Przeprowadzony dokładny setup i geometria zawieszenia KLIK
6. Serwis kompletny dyferencjałów z wymianą na odpowiedni olej KLIK
7. Wzmocnione łoże silnika KLIK
8. Zamontowana osłona piankowa, która zapobiega uszkodzeniu tylnej ośki centralnej KLIK. Powiększone otwory na kable zasilające w boksach akumulatorów KLIK. Dodatkowe osłony na tylnych wahaczach RPM zabezpieczające elementy napędu tylnej osi.
 

Model zakupiony u Mnie sprowadza się do pełnego serwisu części zamiennych, które są dostępne w moim serwisie oraz bazujesz na moim ponad 14 letnim doświadczeniu w serwisie i tuningu różnego typu podwozi RC na rynku.

Cena za E-Revo gotowe do jazdy to 2800zł. Nie interesują mnie żadne zamiany i komentarze co do ceny. Powyższy opis modelu jest przykładowy, prezentujący prace nad każdym podwoziem które przygotowuje do sprzedaży.
    Zainteresowani zamówieniem modelu u mnie proszę o kontakt.


Do góry

Copyright © 2004 - 2019 prorevo.pl All rights reserved.