Modele E-Revo na zamówienie

Elektronika

1. TUNING. Napęd najlepszy na rynku RC do monsterów czyli zestaw wodoodporny Hobbywing MAX8 z silnikiem SkyRC 1950kV. Zestaw nowy na gwarancji. Dlaczego jest lepszy od zestawów oryginalnie montowanych w modelu E-Revo: mocniejszy BEC 6A o napięciu pracy 6V bądź 7.4V dla wydajniejszych serw skrętu oraz dodatkowego oświetlenia itp, mocniejszy silnik z możliwością prostszej wymiany łożysk, włącznik regulatora na mikrostyku oraz podświetlany. W regulatorze zamontowane NOWE gniazda XT90, które są znacznie wytrzymalsze od seryjnie montowanych TRX.
2. TUNING. Nowy na gwarancji serwomechanizm skrętu wodoodporny firmy SRT CL6023 23kg/0,12sec.
3. TUNING. Aparatura z wyświetlaczem 2.4Ghz FlySky GT3B nowa na gwarancji. Za dopłatą + 250zł 3 kanałowa Spektrum DX3S z telemetrią pomiaru temperatury silnika, wyświetlaczem LCD oraz innymi bajerami przydatnymi w użytkowaniu modelu. Używana, stan techniczny BDB.
4. TUNING. Para nowych akumulatorów Gens Ace 2s 7,4 V 5000mAh 50C.
   Za dopłatą + 180zł do łącznej sumy za cały model RTR - wymiana na większą pojemność 7600mAh.
5. TUNING. Nowa na gwarancji ładowarka SkyRc S60.
   Za dopłatą + 280zł do łącznej sumy za cały model RTR - wymiana na nową ładowarkę dwukanałową SkyRC D100 V2.
 

Podwozie

1. TUNING. Karoseria fabryczna w stanie bdb, w miejscach styku z podwoziem została zabezpieczona najmocniejszą na rynku taśmą Gorilla Tape. Tylna lotka firmy Jconcepts, najmocniejsza na rynku obecnie.
2. Cały układ skrętu z servo Saverem i orczykami nowy.
3. TUNING. Nowe klapki akumulatorów, owiewek, mocowania amortyzatorów do podłogi, przednia oraz tylna wieżyczka, ośki mocowania wszystkich wachaczy oraz aluminiowe ścianki bulkheadów. Podłoga używana, porysowana ale nigdzie nie ma pęknięć więc technicznie w 100% sprawna.
4. TUNING. 99% śrub w modelu jest nowych, nie ma żadnej objechanej czy za krótkiej albo co gorsza nie są sztukowane śrubami do drewna jakie często spotykam w modelach serwisowanych. Dodatkowo większość śrub jest dłuższa niż nominalne przez co zyskujemy mniejsze ryzyko rozkręcania poszczególnych elementów modelu.
5. TUNING. Zamontowane wzmocnienie tylnej części podłogi mojej konstrukcji.
6. TUNING. Wzmocnione drążki popychaczy oraz skrętu. Stan techniczny BDB.
7. TUNING. Wzmocnienie dolnej części podwozia.



Przeniesienie napędu

1. TUNING. Wszystkie łożyska w modelu są nowe oraz nasmarowane specjalistycznym smarem Lubcon L252.
2. Wszystkie półosie napędowe są nowe łącznie z uszczelnieniami.
3. Główna przekładnia jest całkowicie nowa łącznie ze wzmocnionym sprzęgłem i wszystkimi zębatkami.
4. TUNING. Oba dyferencjały nowe po całym serwisie olejowym i usunięciu luzów na wszystkich zębatkach.
5. TUNING. Zamontowany nowy centralny dyferencjał mojej produkcji PROREVO w celu ograniczenia awarii mechanizmów przeniesienia napędu. W znacznym stopniu poprawia również trakcję modelu na ziemnych nawierzchniach.
6. TUNING. Używane koła firmy Team Associated. Idealne do jazdy w trudnym terenie, piasku, lasach czy asfalcie itp.
    Za dopłatą +300zł najlepsze koła w teren Badlands 3.8, które wykonuje na zamówienie od podstaw.
 

Zawieszenie

1. TUNING. Zamontowane wahacze w całym modelu firmy RPM. Tylny w wersji True-Track 80562. Wzmocnione zwrotnice oraz zamontowane osłony mojego projektu. Plastikowe gwinty wszystkich wahaczy wymieniony na wytrzymalszy mosiężny. Wahacze delikatnie porysowane ale w 100% sprawne, proste.
2. Zwrotnice z śrubami, uszczelnieniami nowe.
3. TUNING. Model jest zestrojony na najbardziej uniwersalnym setupie zawieszenia progresywnego w wersji P2.
4. Wszystkie końcówki amortyzatorów, drążków popychaczy, drążków skrętu oraz same drążki stalowe zawieszenia i skrętu nowe.
5. TUNING. Zamontowane stabilizatory Traxxas. Ich zadaniem jest w maksymalny sposób wykorzystać przyczepność wszystkich kół szczególnie w każdym etapie pokonywania zakrętów.
 

Dodatkowe prace tuningowe i serwisowe przy modelu:

1. Usunięte luzy na kołach.
2. Serwis amortyzatorów z wymianą oleju na odpowiedni.
3. Usunięty luz zwrotnic.
4. Poprawiony mechanizm skrętu.
5. Odpowiedni setup z geometrią zawieszenia.
6. Kompletny serwis dyferencjałów.
7. Wzmocnienie mocowania silnika.
8. Montaż osłony piankowej, która zapobiega uszkodzeniu tylnej ośki centralnej. Powiększone otwory na kable zasilające w boksach akumulatorów. Wzmocnienie dolnej osłony podwozia.
 

Model zakupiony u Mnie sprowadza się do pełnego serwisu części zamiennych, które są dostępne w moim serwisie oraz bazujesz na moim ponad 14 letnim doświadczeniu w serwisie i tuningu różnego typu podwozi RC na rynku.

Cena za E-Revo w powyższej specyfikacji gotowe do jazdy 2800zł. Powyższy opis modelu jest przykładowy, prezentujący prace nad każdym podwoziem które przygotowuje do sprzedaży.
    Zainteresowani zamówieniem modelu u mnie proszę o kontakt.


Do góry

Copyright © 2004 - 2019 prorevo.pl All rights reserved.