Koła Tuning Serwis modeli Mugen Revo E-Revo

 

Rok 2011 i chwilowa przygoda z modelem truggy Mugen MBX6T w wersji elektrycznej z konwersją Tekno V4 i centralnym dyferencjałem typu slipperential firmy Rc-Monster.

 

 

 

Mugen w żywiole, karoseria malowana aerografem osobiście :)



 

Rok 2016 i po raz kolejny wróciłem do konstrukcji truggy. Model złożyłem na podzespołach Mugena wersji 5/6/7 oraz kilka elementów własnej konstrukcji czyli wyszła hybryda PROREVO MBX8T-ECO :)

 

 

 

 

 
 

Pierwsza poważniejsza awaria po jazdach na torze w Marklowicach czyli złamana tylnia zwrotnica. Nie byłbym sobą jak bym kolejnej rzeczy nie wykonał sam do modelu więc na szybko wykonałem kopię oryginału z tworzywa konstrukcyjnego a dokładnie tecaflonu. Testy terenowe potwierdziły wytrzymałość nowej zwrotnicy :)

 

 


 

Mugen zasilany jest kolejnym reglem firmy Hobbywing, której produkty są bardzo dobre moim zdaniem. ESC to wersja XERUN XR8-Plus kupiony w zaprzyjaźnionym sklepie kolegi Roberta rcpro.pl. Regulator steruje sensorowym silnikiem TEKINa T8 4038 2250kV, który posiadam od ponad 9 lat i nadal działa perfekcyjnie :) Waga Mugena po przeróbkach mojego autorstwa z całym bagażem to zaledwie 4,4kg czyli niezła chudzina jak na podwozie Truggy w skali 1/8.

 

 


Do góry

Copyright © 2004 - 2018 prorevo.pl All rights reserved.