Rok 2011 i moje pierwsza przygoda z modelem truggy japońskiego producenta Mugen MBX6T w wersji elektrycznej z konwersją Tekno V4 i centralnym dyferencjałem typu slipperential firmy Rc-Monster
Mugen w żywiole, karoseria malowana aerografem osobiście :)
W 2016 składam Mugena ponownie. Model złożyłem na podzespołach wersji 5/6/7 oraz kilka elementów własnej konstrukcji czyli wyszła hybryda Prorevo MBX8T-ECO :)
Pierwsza poważniejsza awaria po jazdach na torze w Marklowicach czyli złamana tylnia zwrotnica. Nie byłbym sobą jak bym kolejnej rzeczy nie wykonał sam. Wykonałem kopię oryginału z tworzywa konstrukcyjnego a dokładnie tecaflonu. Testy terenowe potwierdziły wytrzymałość nowej zwrotnicy :)
Mugen zasilany jest kolejnym reglem firmy Hobbywing, której produkty są bardzo dobre moim zdaniem. ESC to wersja XERUN XR8-Plus, który steruje sensorowym silnikiem Tekin T8 4038 2250kV. Waga Mugena po przeróbkach mojego autorstwa z całym bagażem to zaledwie 4,4kg czyli niezła chudzina jak na podwozie Truggy w skali 1/8.
Copyright © 2004 - 2021 prorevo.pl All rights reserved.