Silniki TRX - docieranie, regulacja i ustawienia.
Lewe powietrze - usuwanie nieszczelności w silnikach.
Silniki - większa żywotność sprzęgła.
Revo i T-Maxx - regulacja 2 biegu w skrzyni biegów.
Nieszczelny gaźnika i poszczególne elementy silnika mogą doprowadzić do nadmiernego przegrzewania,
spadku osiągów oraz problemów z prawidłową regulacją silnika.
Test na wodę pozwoli zlokalizować nieszczelności silnika.
Zaczynamy: odpalamy silnik i stawiamy na podwyższeniu aby móc delikatnie dodawać gazu z kołami bez styku z
podłożem.
Psiknąć wodą w okolicach gaźnika, łączenia bloku z głowicą oraz tylnej ścianki. Jeżeli silnik
momentalnie zgaśnie po tym zabiegu oznacza zassanie lewego powietrza.
Woda zawarta w powietrzu dostaje się do wnętrza silnika i powoduje zazwyczaj nadmierne wzbogacenie mieszanki
i zgaśnięcie silnika.
Po lewej: Podkładka pod głowicą może byc przyczyną zasysania lewego powietrza przez silnik. Jeżeli
nasze podkładki mają ślady wgnieceń i wgłębień naleze je wymienić na nowe.
Głowicę silnika dokręcać do bloku śrubami na krzyż.
Po prawej: Podkładka miedziana pod świecą musi być szczelna a sama świeca z wyczuciem dokręcona, żeby
nie uszkodzić gwintu w głowicy.
NAPRAWA
Silikonem odpornym na wysokie temperatury uszczelniamy miejsca nieszczelności.
Lewe powietrze wchodzi również przez tylną ściankę na gumowym oringu.
Po lewej: W miejscu gdzie wchodzi nam paliwo do gaźnika jest również potencjalnym
łapaczem lewego powietrza.
Po prawej: Uszczelnić tylko górny oring gaźnika.
Do góry
Copyright © 2004 - 2025 prorevo.pl All rights reserved.