13.09.2021r. - Konwersja Revo na silnik
LRP o pojemności
5.24ccm
30.06.2021r. - Firmowy
Summit na
sprzedaż
20.06.2021r. -
Film
z regulacji mechanizmu skrętu E-Revo
20.06.2021r. -
Film
z kasowania luzów w dyferencjale E-Revo 2.0
20.06.2021r. - Przeróbka spalinowego buggy HPI na
elektryka
28.02.2021r. - Nowe koła w
ofercie
27.05.2019r. - Limitery zawieszenia do
E-Revo 2.0
19.01.2019r. - Montaż
sporego
silnika i ESC w E-Revo 2.0
24.11.2019r. - Jeździmy na torze w
Marklowicach
24.11.2019r. - Pro-Line MX38 od
środka
06.11.2019r. - Amortyzatory do
E-Revo 2.0
25.10.2019r. - Film z
poprawek centralnego dyferencjału
E-Revo 2.0
06.10.2019r. - Serwis modelu
X-maxx 6s
19.09.2019r. - Serwis modelu
E-Revo 2.0
11.05.2019r. -
Film z naprawy kół
27.01.2017r. - Regeneracja
oryginalnych półosi napędowych
KLIK
18.10.2016r. - Prorevo
truggy Mugen
na torze w Marklowicach
17.10.2016r. -
E-Revo montaż silnika
Castle
1717
17.10.2016r. - Kilka modyfikacji w moim
E-Revo 2016
16.05.2012r. - Budowa toru
Marklowicach
18.04.2010r. -
E-Revo
2010 nowy projekt
03.06.2009r. - Telewizja na
torze w
Marklowicach
28.01.2008r. -
Budowa
Revo 2008 rozpoczęta.
Copyright © 2004 - 2021 prorevo.pl All rights reserved.