Koła

Tuning

Serwis

Mugen

Revo

E-Revo


13.09.2021r.
- Konwersja Revo na silnik LRP o pojemności 5.24ccm

30.06.2021r.
- Firmowy Summit na sprzedaż

20.06.2021r.
- Film z regulacji mechanizmu skrętu E-Revo

20.06.2021r.
- Film z kasowania luzów w dyferencjale E-Revo 2.0

20.06.2021r.
- Przeróbka spalinowego buggy HPI na elektryka

28.02.2021r.
- Nowe koła w ofercie

27.05.2019r.
- Limitery zawieszenia do E-Revo 2.0

19.01.2019r. -
Montaż sporego silnika i ESC w E-Revo 2.0

24.11.2019r.
- Jeździmy na torze w Marklowicach

24.11.2019r.
- Pro-Line MX38 od środka

06.11.2019r. -
Amortyzatory do E-Revo 2.0

25.10.2019r.
- Film z poprawek centralnego dyferencjału E-Revo 2.0

06.10.2019r.
- Serwis modelu X-maxx 6s

19.09.2019r. -
Serwis modelu E-Revo 2.0

11.05.2019r.
- Film z naprawy kół

27.01.2017r.
- Regeneracja oryginalnych półosi napędowych KLIK

18.10.2016r.
- Prorevo truggy Mugen na torze w Marklowicach

17.10.2016r.
- E-Revo montaż silnika Castle 1717

17.10.2016r.
- Kilka modyfikacji w moim E-Revo 2016

16.05.2012r.
- Budowa toru Marklowicach

18.04.2010r. - E-Revo 2010
nowy projekt

03.06.2009r.
- Telewizja na torze w Marklowicach

28.01.2008r. -
Budowa Revo 2008 rozpoczęta.
 


Do góry

Copyright © 2004 - 2021 prorevo.pl All rights reserved.