Koła

Tuning

Serwis

Mugen

Revo

E-Revo


Układ kierowniczy:

E-Revo - mniejszy promień skrętu i jego regulacja


Układ zawieszenia:

E/Revo/2.0 i inne modele - wzmocnienie gwintów w wahaczach

E/Revo, E/T-Maxx - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track

E-Revo - setup i geometria zawieszenia

E/Revo/2.0 i inne modele - wymiana oleju w amortyzatorach

E-Revo, E/T-Maxx, Summit - usuwanie luzów na zwrotnicach


Płyta podłogowa:

E-Revo, Summit - wzmocnienie mocowania silnika

E-Revo/2.0, Summit - wymiary kieszeni na akumulatory

E-Revo, Summit - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia

E-Revo/2.0, Summit - zabezpieczenie tylnej półosi centralnej

E-Revo/2.0, Summit - osłony tylnego napędu

E-Revo, Summit - osłona dolnej części podwozia

E-Revo/2.0, Summit - większe otwory na kable w boxach


Układ napędowy:

E-Revo, E-Maxx - centralny dyferencjał produkcji Prorevo

E/Revo/2.0 i inne modele - profesjonalne składanie kół

E/Revo, E/T-Maxx - regulacja sprzęgła skrzyni biegów

E-Revo i inne modele - likwidacja luzów dyferencjałów i kół

E-Revo - dobór przełożeń zębatek silnika i odbioru + program

E-Revo i inne modele - serwis dyferencjałów

E/Revo, E/T-Maxx - regeneracja oryginalnych półosi napędowych

E-Revo - modyfikacja przeniesienia napędu z Losi LST


Wykaz części do modelu E-Revo:

E-Revo - interaktywne rysunki techniczne podzespołów


gwint

Naprawa zerwanego gwintu w wahaczach

Zerwany gwint w wahaczach można w prosty sposób naprawić za pomocą tulei mosiężnych rozporowych w rozmiarze M5. Zaczynamy od rozwiercenia gniazda wahacza wiertłem o średnicy 6mm na głębokość do 18mm dla produktów firmy RPM. Głębokość wiercenia fabrycznych wahaczy traxxasa to maksymalnie 12mm. Na te same długości należy dopasować tuleje. W przypadku najnowszej wersji E-Revo 2.0 fabryczne wahacze wszystkie dolne na głębokość 20mm, górne 15mm. RPM do E-Revo 2.0 wszystkie dolne i górne 20mm.

 

 

Wciskamy tuleje powoli

 

 

Dodatkowo polecam podgrzać tuleje by wtopiła się na stałe w gniazdo naprawianego gwintu wahacza

 

 

Po tym zabiegu wahacz będzie do wyrzucenia tylko po jego złamaniu :) Na tej modyfikacji zyskamy również zmniejszone ryzyko odkręcania się stalowych pivotów z gwintu co uniemożliwi rozjazd geometrii zawieszenia

 
 


Do góry

Copyright © 2004 - 2021 prorevo.pl All rights reserved.