Koła Tuning Serwis modeli Mugen Revo E-Revo

Układ kierowniczy:

E/Revo - mniejszy promień skrętu oraz jego regulacja
 

Układ zawieszenia:

E/Revo, E/T-Maxx - wzmocnienie gwintów w wahaczach

E/Revo, E/T-Maxx - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track

E/Revo - setup i geometria zawieszenia

E/Revo, E/T-Maxx, Summit - wymiana oleju w amortyzatorach

E/Revo, E/T-Maxx, Summit - usuwanie luzów na zwrotnicach
 

Płyta podłogowa:

E-Revo, Summit - wzmocnienie mocowania silnika

E-Revo, Summit - wymiary kieszeni na akumulatory

E-Revo, Summit - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia

E-Revo, Summit - zabezpieczenie tylnej półosi centralnej

E-Revo, Summit - osłony tylnego napędu

E-Revo, Summit - osłona dolnej części podwozia

E-Revo, Summit - powiększenie otworów na kable w boxach
 

Układ napędowy:

E-Revo, E-Maxx - centralny dyferencjał produkcji Prorevo

E/Revo, E/T-Maxx, Summit - profesjonalne składanie kół

E-Revo i inne elektryki w skali 1/8 - dobór kV silnika do zasilania

E/Revo, E/T-Maxx - regulacja sprzęgła skrzyni biegów

E/Revo, E/T-Maxx, Summit - likwidacja luzów dyferencjałów i kół

E/Revo - odpowiedni dobór przełożeń dla silnika castle 2200kV

E/Revo, E/T-Maxx - serwis dyferencjałów

E/Revo, E/T-Maxx - regeneracja oryginalnych półosi napędowych

E-Revo - wymiana półosi napędowych na stalowe Losi LST

E-Revo - wymiana dyferencjałów na mocniejsze Losi LST
 

Wykaz części do modelu E-Revo:

E-Revo - interaktywne rysunki techniczne podzespołów modelu


gwint

Naprawa zerwanego gwintu w wahaczach zawieszenia

Zerwany gwint w wahaczach można w prosty sposób naprawić za pomocą tulei mosiężnych rozporowych w rozmiarze M5. Zaczynamy od rozwiercenia gniazda wahacza wiertłem o średnicy 6mm na głębokość do 18mm

 

 

W drugim etapie należy umieścić tuleję w rozwierconym gnieździe wahacza

 

 

Dodatkowo polecam podgrzać tuleje mosiężną mocną lutownicą aby ścianki tulei wtopiły się na stałe gniazdo naprawianego gwintu wahacza

 
 

Po tym zabiegu wahacz będzie do wyrzucenia tylko po jego złamaniu :) Na tej modyfikacji zyskamy również zmniejszone ryzyko odkręcania się stalowych pivotów z gwintu co uniemożliwi rozjazd geometrii zawieszenia

 
 


Do góry

Copyright © 2004 - 2019 prorevo.pl All rights reserved.