Koła Tuning Serwis modeli Mugen Revo E-Revo

 

Układ kierowniczy:

E/REVO - mniejszy promień skrętu - regulacja i centrowanie

 

Układ zawieszenia:

E/REVO, E/T-MAXX - wzmocnienie gwintów w wahaczach

E/REVO, E/T-MAXX - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track

E/REVO - setup i geometria zawieszenia

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - wymiana oleju w amortyzatorach

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - usuwanie luzów na zwrotnicach

 

Płyta podłogowa:

E-REVO, SUMMIT - wzmocnienie mocowania silnika

E-REVO, SUMMIT - wymiary kieszeni na akumulatory

E-REVO, SUMMIT - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia

E-REVO, SUMMIT - zabezpieczenie tylnej półosi centralnej

E-REVO, SUMMIT - osłony tylnego napędu

E-REVO, SUMMIT - osłona dolnej części podwozia

E-REVO, SUMMIT - powiększenie otworów na kable w boxach

 

Układ napędowy:

E-REVO, E-MAXX - centralny dyferencjał produkcji Prorevo

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - profesjonalne składanie kół

E-REVO i inne elektryki w skali 1/8 - dobór kV silnika do zasilania

E/REVO, E/T-MAXX - regulacja sprzęgła skrzyni biegów

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - likwidacja luzów dyferencjałów i mocowań kół

E/REVO - odpowiedni dobór przełożeń dla silnika castle 2200kV

E/REVO, E/T-MAXX - serwis dyferencjałów

E/REVO, E/T-MAXX - regeneracja oryginalnych półosi napędowych

E-REVO - wymiana półosi napędowych na stalowe Losi LST

E-REVO - wymiana dyferencjałów na mocniejsze Losi LST

 

Wykaz części do modelu E-REVO:

E-REVO - interaktywne rysunki techniczne podzespołów modelu


gwint

Naprawa zerwanego gwintu w wahaczach zawieszenia


    Zerwany gwint w wahaczach można w prosty sposób naprawić za pomocą tulei mosiężnych rozporowych w rozmiarze M5. Zaczynamy od rozwiercenia gniazda wahacza wiertłem o średnicy 6mm na głębokość do 18mm.


 

W drugim etapie należy umieścić tuleję w rozwierconym gnieździe wahacza.


 

Dodatkowo polecam podgrzać tuleje mosiężną mocną lutownicą aby ścianki tulei wtopiły się na stałe gniazdo naprawianego gwintu wahacza.


 

Po tym zabiegu wahacz będzie do wyrzucenia tylko po jego złamaniu :) Na tej modyfikacji zyskamy również zmniejszone ryzyko odkręcania się stalowych pivotów z gwintu co uniemożliwi rozjazd geometrii zawieszenia.


 


Do góry

Copyright © 2004 - 2018 prorevo.pl All rights reserved.