Układ kierowniczy:
E-Revo - mniejszy
promień skrętu i jego regulacja
Układ zawieszenia:
E/Revo/2.0 i inne modele - wzmocnienie gwintów w wahaczach
E/Revo, E/T-Maxx - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track
E-Revo - setup i geometria zawieszenia
E/Revo/2.0 i inne modele - wymiana oleju w
amortyzatorach
E-Revo, E/T-Maxx, Summit - usuwanie luzów na zwrotnicach
Płyta podłogowa:
E-Revo, Summit - wzmocnienie mocowania silnika
E-Revo/2.0, Summit - wymiary kieszeni na akumulatory
E-Revo, Summit - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia
E-Revo/2.0, Summit
- zabezpieczenie tylnej półosi centralnej
E-Revo/2.0, Summit
- osłony tylnego napędu
E-Revo, Summit
- osłona dolnej części podwozia
E-Revo/2.0, Summit
- większe otwory na kable w boxach
Układ napędowy:
E-Revo, E-Maxx - centralny dyferencjał produkcji Prorevo
E/Revo/2.0 i inne modele
- profesjonalne składanie kół
E/Revo, E/T-Maxx - regulacja sprzęgła skrzyni biegów
E-Revo i inne modele - likwidacja luzów dyferencjałów i kół
E-Revo - dobór przełożeń
zębatek silnika i odbioru +
program
E-Revo i inne modele - serwis dyferencjałów
E/Revo, E/T-Maxx - regeneracja oryginalnych półosi napędowych
E-Revo -
modyfikacja przeniesienia napędu z Losi LST
Wykaz części do
modelu E-Revo:
E-Revo - interaktywne
rysunki techniczne podzespołów
Naprawa zerwanego gwintu w wahaczach
Zerwany gwint w wahaczach można w prosty sposób naprawić za pomocą tulei mosiężnych rozporowych w rozmiarze M5. Zaczynamy od rozwiercenia gniazda wahacza wiertłem o średnicy 6mm na głębokość do 18mm dla produktów firmy RPM. Głębokość wiercenia fabrycznych wahaczy traxxasa to maksymalnie 12mm. Na te same długości należy dopasować tuleje. W przypadku najnowszej wersji E-Revo 2.0 fabryczne wahacze wszystkie dolne na głębokość 20mm, górne 15mm. RPM do E-Revo 2.0 wszystkie dolne i górne 20mm.
Wciskamy tuleje powoli
Dodatkowo polecam podgrzać tuleje by wtopiła się na stałe w gniazdo naprawianego gwintu wahacza
Po tym zabiegu wahacz będzie do wyrzucenia tylko po jego złamaniu :) Na tej modyfikacji zyskamy również zmniejszone ryzyko odkręcania się stalowych pivotów z gwintu co uniemożliwi rozjazd geometrii zawieszenia