Koła

Tuning

Serwis

Mugen

Revo

E-Revo


Układ kierowniczy:

E/Revo/2.0 - mniejszy promień skrętu i jego regulacja


Układ zawieszenia:

E/Revo/2.0 i inne modele - wzmocnienie gwintów w wahaczach

E/Revo, E/T-Maxx - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track

E-Revo - setup i geometria zawieszenia

E/Revo/2.0 i inne modele - wymiana oleju w amortyzatorach

E-Revo, E/T-Maxx, Summit - usuwanie luzów na zwrotnicach


Płyta podłogowa:

E-Revo, Summit - wzmocnienie mocowania silnika

E-Revo/2.0, Summit - wymiary kieszeni na akumulatory

E-Revo, Summit - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia

E-Revo/2.0, Summit - zabezpieczenie tylnej półosi centralnej

E-Revo/2.0, Summit - osłony tylnego napędu

E-Revo, Summit - osłona dolnej części podwozia

E-Revo/2.0, Summit - większe otwory na kable w boxach


Układ napędowy:

E-Revo, E-Maxx - centralny dyferencjał produkcji Prorevo

E/Revo/2.0 i inne modele - profesjonalne składanie kół

E/Revo, E/T-Maxx - regulacja sprzęgła skrzyni biegów

E-Revo i inne modele - likwidacja luzów dyferencjałów i kół

E-Revo - dobór przełożeń zębatek silnika i odbioru + program

E-Revo i inne modele - serwis dyferencjałów

E/Revo, E/T-Maxx - regeneracja oryginalnych półosi napędowych

E-Revo - modyfikacja przeniesienia napędu z Losi LST


Wykaz części do modelu E-Revo:

E-Revo - interaktywne rysunki techniczne podzespołów


RPM

Montaż tylnego zawieszenia RPM T-Track

Przy montażu tylnego zawieszenia firmy RPM w wersji True Track należy wzmocnić zwrotnicę z zestawu. Ze starej zwrotnicy TRX ściągamy stalowy pierścień, który wzmacnia ścianki mocowania stalowego pivota

    

 
 

Dodatkowo wzmacniam gwint w wahaczach RPM KLIK
 

Przystępujemy do montażu. Należy bacznie zwrócić uwagę na prawidłowe złożenie nakrętki dociskowej

    

 

Montaż osłon tylnego zawieszenia mojego projektu

 

 


Do góry

Copyright © 2004 - 2021 prorevo.pl All rights reserved.