Koła

Tuning

Serwis

Mugen

Revo

E-Revo


Układ kierowniczy:

E-Revo - mniejszy promień skrętu i jego regulacja


Układ zawieszenia:

E/Revo/2.0 i inne modele - wzmocnienie gwintów w wahaczach

E/Revo, E/T-Maxx - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track

E-Revo - setup i geometria zawieszenia

E/Revo/2.0 i inne modele - wymiana oleju w amortyzatorach

E-Revo, E/T-Maxx, Summit - usuwanie luzów na zwrotnicach


Płyta podłogowa:

E-Revo, Summit - wzmocnienie mocowania silnika

E-Revo/2.0, Summit - wymiary kieszeni na akumulatory

E-Revo, Summit - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia

E-Revo/2.0, Summit - zabezpieczenie tylnej półosi centralnej

E-Revo/2.0, Summit - osłony tylnego napędu

E-Revo, Summit - osłona dolnej części podwozia

E-Revo/2.0, Summit - większe otwory na kable w boxach


Układ napędowy:

E-Revo, E-Maxx - centralny dyferencjał produkcji Prorevo

E/Revo/2.0 i inne modele - profesjonalne składanie kół

E/Revo, E/T-Maxx - regulacja sprzęgła skrzyni biegów

E-Revo i inne modele - likwidacja luzów dyferencjałów i kół

E-Revo - dobór przełożeń zębatek silnika i odbioru + program

E-Revo i inne modele - serwis dyferencjałów

E/Revo, E/T-Maxx - regeneracja oryginalnych półosi napędowych

E-Revo - modyfikacja przeniesienia napędu z Losi LST


Wykaz części do modelu E-Revo:

E-Revo - interaktywne rysunki techniczne podzespołów


Skret

Mniejszy promień skrętu

 



Strzałki pokazują miejsca elementów układu kierowniczego z których należy usunąć nadmiar materiału

                

   

 

Po tej operacji mocujemy drążki na ostatni otwór w orczyku serwa jak na zdjęciu poniżej. Polecam regulacje układu kierowniczego według tego filmu.

 
 

Powyższy film opiszę poniżej by wykorzystać w maksymalnym stopniu prawidłową synchronizację dwóch serwomechanizmów układu skrętu :
1. Model włączony, trymujemy potencjometr skrętu w pozycji "0", odkręcamy śrubkę "3".
2. Oba orczyki serw "1" oraz "2" mają być w podobnej pozycji.
3. Przy odkręconej śrubce "3", kręcimy drążkiem "6" do momentu w którym ramie serwo savera będzie prostopadłe do osi pojazdu.
4. Jeżeli snap kulowy nie jest w osi śrubki "3" - należy kręcić drążkiem "4" aż idealnie nam się wycentruje w otworze "5".

 

 

Prawidłowo przeprowadzona regulacja skrętu serwomechanizmów pozwoli w dużo łatwiejszy sposób  ustawić geometrię przedniego zawieszenia.

    Promień skrętu można jeszcze zmniejszyć poprzez odchudzenie krawędzi stalowych pivotów oraz wahaczy. Nie polecam ściągania za dużo materiału z powierzchni stalowej szyjki pivota ponieważ osłabimy w tym miejscu ten element co może doprowadzić do pęknięcia podczas jeżdżenia.

 


Do góry

Copyright © 2004 - 2021 prorevo.pl All rights reserved.