Układ kierowniczy:
E-Revo - mniejszy
promień skrętu i jego regulacja
Układ zawieszenia:
E/Revo/2.0 i inne modele - wzmocnienie gwintów w wahaczach
E/Revo, E/T-Maxx - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track
E-Revo - setup i geometria zawieszenia
E/Revo/2.0 i inne modele - wymiana oleju w
amortyzatorach
E-Revo, E/T-Maxx, Summit - usuwanie luzów na zwrotnicach
Płyta podłogowa:
E-Revo, Summit - wzmocnienie mocowania silnika
E-Revo/2.0, Summit - wymiary kieszeni na akumulatory
E-Revo, Summit - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia
E-Revo/2.0, Summit
- zabezpieczenie tylnej półosi centralnej
E-Revo/2.0, Summit
- osłony tylnego napędu
E-Revo, Summit
- osłona dolnej części podwozia
E-Revo/2.0, Summit
- większe otwory na kable w boxach
Układ napędowy:
E-Revo, E-Maxx - centralny dyferencjał produkcji Prorevo
E/Revo/2.0 i inne modele
- profesjonalne składanie kół
E/Revo, E/T-Maxx - regulacja sprzęgła skrzyni biegów
E-Revo i inne modele - likwidacja luzów dyferencjałów i kół
E-Revo - dobór przełożeń
zębatek silnika i odbioru +
program
E-Revo i inne modele - serwis dyferencjałów
E/Revo, E/T-Maxx - regeneracja oryginalnych półosi napędowych
E-Revo -
modyfikacja przeniesienia napędu z Losi LST
Wykaz części do
modelu E-Revo:
E-Revo - interaktywne
rysunki techniczne podzespołów
Mniejszy promień skrętu
Strzałki pokazują miejsca elementów układu kierowniczego z których
należy usunąć nadmiar materiału
Po tej operacji mocujemy drążki na ostatni otwór w orczyku serwa jak na zdjęciu poniżej. Polecam regulacje układu kierowniczego według tego filmu.
Powyższy film opiszę poniżej by wykorzystać w
maksymalnym stopniu prawidłową synchronizację dwóch serwomechanizmów układu
skrętu :
1. Model włączony, trymujemy potencjometr skrętu w pozycji "0",
odkręcamy śrubkę "3".
2. Oba orczyki serw "1" oraz "2"
mają być w podobnej pozycji.
3. Przy odkręconej śrubce "3", kręcimy drążkiem "6"
do momentu w którym ramie serwo savera będzie prostopadłe do osi pojazdu.
4. Jeżeli snap kulowy nie jest w osi śrubki "3"
- należy kręcić drążkiem "4" aż idealnie nam
się wycentruje w otworze "5".
Prawidłowo przeprowadzona regulacja skrętu serwomechanizmów
pozwoli w dużo łatwiejszy sposób ustawić geometrię przedniego zawieszenia.
Promień skrętu można jeszcze zmniejszyć poprzez odchudzenie krawędzi
stalowych pivotów oraz
wahaczy. Nie polecam ściągania
za dużo materiału z powierzchni stalowej szyjki pivota ponieważ osłabimy w
tym miejscu ten element co może doprowadzić do pęknięcia podczas jeżdżenia.
Copyright © 2004 - 2021 prorevo.pl All rights reserved.