Układ kierowniczy:
E/Revo/2.0 - mniejszy
promień skrętu i jego regulacja
Układ zawieszenia:
E/Revo/2.0 i inne modele - wzmocnienie gwintów w wahaczach
E/Revo, E/T-Maxx - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track
E/Revo/2.0 - setup i geometria zawieszenia
E/Revo/2.0 i inne modele - wymiana oleju w
amortyzatorach
E-Revo, E/T-Maxx, Summit - usuwanie luzów na zwrotnicach
Płyta podłogowa:
E-Revo, Summit - wzmocnienie mocowania silnika
E-Revo/2.0, Summit - wymiary kieszeni na akumulatory
E-Revo, Summit - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia
E-Revo/2.0, Summit
- zabezpieczenie tylnej półosi centralnej
E-Revo/2.0, Summit
- osłony tylnego napędu
E-Revo, Summit
- osłona dolnej części podwozia
E-Revo/2.0, Summit
- większe otwory na kable w boxach
Układ napędowy:
E-Revo, E-Maxx - centralny dyferencjał produkcji Prorevo
E/Revo/2.0 i inne modele
- profesjonalne składanie kół
E/Revo, E/T-Maxx - regulacja sprzęgła skrzyni biegów
E/Revo/2.0 i inne modele - likwidacja luzów dyferencjałów i kół
E-Revo - dobór przełożeń
zębatek silnika i odbioru +
program
E/Revo/2.0 i inne modele - serwis dyferencjałów
E/Revo, E/T-Maxx - regeneracja oryginalnych półosi napędowych
E-Revo -
modyfikacja przeniesienia napędu z Losi LST
Wykaz części do
modelu E-Revo:
E-Revo - interaktywne
rysunki techniczne podzespołów
Wymiana oleju w amortyzatorach
Uszczelkę tłoczyska smarujemy małą ilością odpowiedniego smaru do gumowych elementów bądź używamy do tego celu oleju silikonowego, którym napełniamy amortyzatory
Skręcamy odpowiednimi kluczami pamiętając aby nie używać nadmiernej siły. Goleń amortyzatora po skręceniu ma przesuwać się bez oporów
Nalewamy oleju prawie do pełna i powoli sprężamy - rozprężamy amortyzator kilka razy. Ustawiamy tłok w położeniu dolnym i odstawiamy na kilka minut amortyzator pionowo po to aby wszystkie bąbelki powietrza wypłynęły ponad lustro oleju
Dolewamy oleju do krawędzi obudowy amortyzatora
Skręcamy w pozycji pionowej wycierając nadmiar wypływającego oleju z powietrzem przez odpowietrznik górnej nakrętki amortyzatora
Po prawidłowym odpowietrzeniu amortyzatora ściskamy go. Ma delikatnie odbić co świadczy o udanej wymianie oleju. Jeżeli amortyzator po ściśnięciu nie odbije to możliwe jest kilka problemów takich jak : uszkodzona uszczelka tłoczyska bądź pod nakrętką, która czasami potrafi też wpaść do środka obudowy a do tego krzywe tłoczysko czy zużyty plastikowy tłok. Również za mocne skręcenie nakrętki z obudową jak na zdjęciu poniżej
co skutkuje wpadnięciem uszczelki pod nakrętką bądź wypchaniem powietrza, pod którą ma być ów powietrze dla prawidłowego działania amortyzatora
Zdjęcie poniżej przedstawia urządzenie, na którym zawsze po wymianie oleju sprawdzam prawidłowe działanie amortyzatorów parami przód/tył. Na takim urządzeniu mam możliwość dokładnego porównania tłumienia i długości całkowitej amortyzatorów. Strzałka pokazuje otwór odpowietrzający, który przy zamontowaniu w modelu ma być skierowany do góry - bardzo ważna rzecz pozwalająca na uniknięcie wylewania się oleju z amortyzatora