Koła

Tuning

Serwis

Mugen

Revo

E-Revo


Układ kierowniczy:

E/Revo/2.0 - mniejszy promień skrętu i jego regulacja


Układ zawieszenia:

E/Revo/2.0 i inne modele - wzmocnienie gwintów w wahaczach

E/Revo, E/T-Maxx - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track

E/Revo/2.0 - setup i geometria zawieszenia

E/Revo/2.0 i inne modele - wymiana oleju w amortyzatorach

E-Revo, E/T-Maxx, Summit - usuwanie luzów na zwrotnicach


Płyta podłogowa:

E-Revo, Summit - wzmocnienie mocowania silnika

E-Revo/2.0, Summit - wymiary kieszeni na akumulatory

E-Revo, Summit - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia

E-Revo/2.0, Summit - zabezpieczenie tylnej półosi centralnej

E-Revo/2.0, Summit - osłony tylnego napędu

E-Revo, Summit - osłona dolnej części podwozia

E-Revo/2.0, Summit - większe otwory na kable w boxach


Układ napędowy:

E-Revo, E-Maxx - centralny dyferencjał produkcji Prorevo

E/Revo/2.0 i inne modele - profesjonalne składanie kół

E/Revo, E/T-Maxx - regulacja sprzęgła skrzyni biegów

E/Revo/2.0 i inne modele - likwidacja luzów dyferencjałów i kół

E-Revo - dobór przełożeń zębatek silnika i odbioru + program

E/Revo/2.0 i inne modele - serwis dyferencjałów

E/Revo, E/T-Maxx - regeneracja oryginalnych półosi napędowych

E-Revo - modyfikacja przeniesienia napędu z Losi LST


Wykaz części do modelu E-Revo:

E-Revo - interaktywne rysunki techniczne podzespołów


olej

Wymiana oleju w amortyzatorach

 

 

Uszczelkę tłoczyska smarujemy małą ilością odpowiedniego smaru do gumowych elementów bądź używamy do tego celu oleju silikonowego, którym napełniamy amortyzatory

 

 

 

 

Skręcamy odpowiednimi kluczami pamiętając aby nie używać nadmiernej siły. Goleń amortyzatora po skręceniu ma przesuwać się bez oporów

 

 

 

Nalewamy oleju prawie do pełna i powoli sprężamy - rozprężamy amortyzator kilka razy. Ustawiamy tłok w położeniu dolnym i odstawiamy na kilka minut amortyzator pionowo po to aby wszystkie bąbelki powietrza wypłynęły ponad lustro oleju

 

 

Dolewamy oleju do krawędzi obudowy amortyzatora



 

Skręcamy w pozycji pionowej wycierając nadmiar wypływającego oleju z powietrzem przez odpowietrznik górnej nakrętki amortyzatora

 

 

Po prawidłowym odpowietrzeniu amortyzatora ściskamy go. Ma delikatnie odbić co świadczy o udanej wymianie oleju. Jeżeli amortyzator po ściśnięciu nie odbije to możliwe jest kilka problemów takich jak : uszkodzona uszczelka tłoczyska bądź pod nakrętką, która czasami potrafi też wpaść do środka obudowy a do tego krzywe tłoczysko czy zużyty plastikowy tłok. Również za mocne skręcenie nakrętki z obudową jak na zdjęciu poniżej

 
 

co skutkuje wpadnięciem uszczelki pod nakrętką bądź wypchaniem powietrza, pod którą ma być ów powietrze dla prawidłowego działania amortyzatora

 

 


 

 Zdjęcie poniżej przedstawia urządzenie, na którym zawsze po wymianie oleju sprawdzam prawidłowe działanie amortyzatorów parami przód/tył. Na takim urządzeniu mam możliwość dokładnego porównania tłumienia i długości całkowitej amortyzatorów. Strzałka pokazuje otwór odpowietrzający, który przy zamontowaniu w modelu ma być skierowany do góry - bardzo ważna rzecz pozwalająca na uniknięcie wylewania się oleju z amortyzatora

 

 
 


Do góry

Copyright © 2004 - 2021 prorevo.pl All rights reserved.