Koła Tuning Serwis modeli Mugen Revo E-Revo

Układ kierowniczy:

E/Revo - mniejszy promień skrętu oraz jego regulacja
 

Układ zawieszenia:

E/Revo, E/T-Maxx - wzmocnienie gwintów w wahaczach

E/Revo, E/T-Maxx - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track

E/Revo - setup i geometria zawieszenia

E/Revo, E/T-Maxx, Summit - wymiana oleju w amortyzatorach

E/Revo, E/T-Maxx, Summit - usuwanie luzów na zwrotnicach
 

Płyta podłogowa:

E-Revo, Summit - wzmocnienie mocowania silnika

E-Revo, Summit - wymiary kieszeni na akumulatory

E-Revo, Summit - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia

E-Revo, Summit - zabezpieczenie tylnej półosi centralnej

E-Revo, Summit - osłony tylnego napędu

E-Revo, Summit - osłona dolnej części podwozia

E-Revo, Summit - powiększenie otworów na kable w boxach
 

Układ napędowy:

E-Revo, E-Maxx - centralny dyferencjał produkcji Prorevo

E/Revo, E/T-Maxx, Summit - profesjonalne składanie kół

E-Revo i inne elektryki w skali 1/8 - dobór kV silnika do zasilania

E/Revo, E/T-Maxx - regulacja sprzęgła skrzyni biegów

E/Revo, E/T-Maxx, Summit - likwidacja luzów dyferencjałów i kół

E/Revo - odpowiedni dobór przełożeń dla silnika castle 2200kV

E/Revo, E/T-Maxx - serwis dyferencjałów

E/Revo, E/T-Maxx - regeneracja oryginalnych półosi napędowych

E-Revo - wymiana półosi napędowych na stalowe Losi LST

E-Revo - wymiana dyferencjałów na mocniejsze Losi LST
 

Wykaz części do modelu E-Revo:

E-Revo - interaktywne rysunki techniczne podzespołów modelu


losioski

Wymiana półosi napędowych na stalowe Losi LST

Montaż stalowych półosi napędowych z modelu firmy Losi LST2/XXL/MUGGY. Przeróbka wymagała zastosowania większych rozmiarowo łożysk w zwrotnicach i przy okazji zniknął problem luzu na nowych hexach :)
    Od siebie dodam, że przy zastosowaniu centralnego dyferencjału mojej produkcji PROREVO fabryczne półosie plastikowe potrafią naprawdę dużo wytrzymać i nie ma potrzeby ich wymiany na stalowe. Opcjonalne stalowe półosie napędowe produkcji Traxxasa CVD 5451R w połączeniu z bardzo elastycznymi wahaczami firmy RPM wymagają wymiany kielichów na dłuższe oraz wzmocnienie pinów.
    Ta modyfikacja
jest dość kosztowna ale w maksymalnym stopniu poprawia bezawaryjność przeniesienia napędu.


    Aby pomieścić tak ogromne półosie napędowe w seryjnych zwrotnicach należy przetoczyć mocowania pod nowe, dużo większe a co za tym idzie wytrzymalsze łożyska

   

   

 

Porównanie łożysk seryjnych półosi Traxxasa i po przeróbce na stalowe firmy LOSI

   

 

Modyfikacji uległy również same ośki mocowań kół, które były za długie. Po ich skróceniu konieczny jest nowy gwint dla nakrętki do blokowania hexa za pomocą pina 3mm

   

   

 

Montaż hexa na przerobionej ośce stalowej i blokowanie pina za pomocą "robaczka". Przy okazji zostaje usunięty luz promieniowy i wzdłużny jaki ma miejsce przy seryjnym mocowaniu kół :)

   

 

Najważniejsza rzecz przy tej przeróbce to możliwość bezproblemowej pracy zawieszenia oraz braku możliwości wypadania końcówek półosi z kielichów. Konstrukcyjnie ten problem rozwiązałem odpowiednio wszystko projektując i robiąc liczne testy już na moim modelu w 2011 roku KLIK

   

 

 

Na prawidłową i bezproblemową pracę stalowych osiek przy sporym skoku zawieszenia wynoszącym 9cm w modelu E-Revo ma odpowiednio ustawiona geometria kół. Jeżeli zawieszenie mamy kompletnie rozstrojone, z ogromnymi luzami to wtedy najmocniejszą półoś połamiemy...


Do góry

Copyright © 2004 - 2019 prorevo.pl All rights reserved.