Koła Tuning Serwis modeli Mugen Revo E-Revo

 

Układ kierowniczy:

E/REVO - mniejszy promień skrętu - regulacja i centrowanie

 

Układ zawieszenia:

E/REVO, E/T-MAXX - naprawa i wzmocnienie gwintów w wahaczach

E/REVO, E/T-MAXX - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track

E/REVO - setup i geometria zawieszenia

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - wymiana oleju w amortyzatorach

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - usuwanie luzów na zwrotnicach

 

Płyta podłogowa:

E-REVO, SUMMIT - wzmocnienie mocowania silnika

E-REVO, SUMMIT - wymiary kieszeni na akumulatory

E-REVO, SUMMIT - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia

E-REVO, SUMMIT - zabezpieczenie tylnej półosi centralnej

E-REVO, SUMMIT - osłony tylnego napędu

E-REVO, SUMMIT - osłona dolnej części podwozia

E-REVO, SUMMIT - powiększenie otworów na kable w boxach

 

Układ napędowy:

E-REVO, E-MAXX - centralny dyferencjał produkcji Prorevo

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - profesjonalne składanie kół

E-REVO i inne elektryki w skali 1/8 - dobór kV silnika do zasilania

E/REVO, E/T-MAXX - regulacja sprzęgła skrzyni biegów

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - likwidacja luzów dyferencjałów i mocowań kół

E/REVO - odpowiedni dobór przełożeń dla silnika castle 2200kV

E/REVO, E/T-MAXX - serwis dyferencjałów

E/REVO, E/T-MAXX - regeneracja oryginalnych półosi napędowych

E-REVO - wymiana półosi napędowych na stalowe Losi LST

E-REVO - wymiana dyferencjałów na mocniejsze Losi LST

 

Wykaz części do modelu E-REVO:

E-REVO - interaktywne rysunki techniczne podzespołów modelu


losioski

Wymiana półosi napędowych na stalowe Losi LST

Montaż półosi napędowych na jedne z najwytrzymalszych na rynku modelarskim półosi stalowych pochodzące z modelu firmy Losi LST2/XXL/MUGGY. Przeróbka wymagała zastosowania większych rozmiarowo łożysk w zwrotnicach i przy okazji zniknął problem luzu na nowych hexach :)
    Od siebie dodam, że przy zastosowaniu centralnego dyferencjału mojej produkcji PROREVO fabryczne półosie plastikowe potrafią naprawdę dużo wytrzymać. Opcjonalne stalowe półosie napędowe produkcji Traxxasa CVD 5451R w połączeniu z bardzo elastycznymi wahaczami firmy RPM wymagają wymiany kielichów na dłuższe oraz wzmocnienie pinów.
    Moja propozycja
nie należy może do najtańszego rozwiązania ale w stopniu znaczącym poprawia bezawaryjność przeniesienia napędu.


    Aby pomieścić tak ogromne półosie napędowe w seryjnych zwrotnicach należy przetoczyć mocowania pod nowe, dużo większe a co za tym idzie wytrzymalsze łożyska.

 

 

 

Porównanie łożysk seryjnych półosi i po przeróbce na stalowe firmy LOSI.

 

 

Modyfikacji uległy również same ośki mocowań kół, które były za długie. Po ich skróceniu konieczny jest nowy gwint dla nakrętki do blokowania hexa za pomocą pina 3mm i nawiercenie idealnego, centrycznego otworu w ośce w odpowiedniej odległości od zewnętrznej krawędzi łożyska zewnętrznego zwrotnicy dla wyżej wymienionego pina.

 

 

 

Montaż hexa na przerobionej ośce stalowej i blokowanie pina za pomocą "robaczka". Przy okazji zostaje usunięty luz promieniowy i wzdłużny jaki ma miejsce przy seryjnym mocowaniu kół :)

 

 

Najważniejsza rzecz przy tej przeróbce to możliwość bezproblemowej pracy zawieszenia oraz braku możliwości wypadania końcówek półosi z kielichów. Konstrukcyjnie ten problem rozwiązałem odpowiednio wszystko projektując i robiąc liczne testy już na moim modelu w 2011 roku KLIK.

 



 

Na prawidłową i bezproblemową pracę stalowych osiek przy sporym skoku zawieszenia wynoszącym 9cm w modelu E-REVO ma odpowiednio ustawiona geometria kół. Jeżeli zawieszenie mamy kompletnie rozstrojone, z ogromnymi luzami to wtedy najmocniejszą półoś połamiemy...
 


Do góry

Copyright © 2004 - 2018 prorevo.pl All rights reserved.