Koła

Tuning

Serwis

Mugen

Revo

E-Revo


Układ kierowniczy:

E-Revo 2.0 - regulacja mechanizmu skrętu


Układ zawieszenia:

E-Revo 2.0 i inne modele - wzmocnienie gwintów w wahaczach

E-Revo 2.0 - setup i geometria zawieszenia

E-Revo 2.0 - naprawa amortyzatorów

E-Revo 2.0 - usuwanie luzów na zwrotnicach

E-Revo 2.0 - wzmocnienie końcówek drążków popychaczy

E-Revo 2.0 - limitery zawieszenia

E-Revo 2.0 - stabilizatory


Płyta podłogowa:

E-Revo 2.0 - wymiary kieszeni na akumulatory

E-Revo 2.0 - wzmocnienie aluminiowe tylnej konstrukcji podwozia

E-Revo 2.0 - zabezpieczenie tylnej półosi centralnej

E-Revo 2.0 - osłony tylnego napędu

E-Revo 2.0 - większe otwory na kable w boxach


Układ napędowy:


E-Revo 2.0 - profesjonalne składanie kół

E-Revo 2.0 - likwidacja luzów mocowania kół

E-Revo 2.0 - dobór przełożeń zębatek silnika i odbioru

E-Revo 2.0  - serwis przekładni i centralnego dyferencjału + film


Wykaz części do modelu E-Revo/2.0:

E-Revo/2.0 - interaktywne rysunki techniczne podzespołów


Skret2

Regulacja mechanizmu skrętu

Przedstawiam film mojego autorstwa

 
 

Powyższy film opiszę poniżej by wykorzystać w maksymalnym stopniu prawidłową synchronizację dwóch serwomechanizmów układu skrętu :
1. Model włączony, trymujemy potencjometr skrętu w pozycji "0", odkręcamy śrubkę "3".
2. Oba orczyki serw "1" oraz "2" mają być w podobnej pozycji.
3. Przy odkręconej śrubce "3", kręcimy drążkiem "6" do momentu w którym ramie serwo savera będzie prostopadłe do osi pojazdu.
4. Jeżeli snap kulowy nie jest w osi śrubki "3" - należy kręcić drążkiem "4" aż idealnie nam się wycentruje w otworze "5".

 

 



Do góry

Copyright © 2004 - 2021 prorevo.pl All rights reserved.