Układ kierowniczy:
E-Revo 2.0 -
regulacja mechanizmu skrętu
Układ zawieszenia:
E-Revo 2.0 i inne modele - wzmocnienie gwintów w wahaczach
E-Revo 2.0 - setup i geometria zawieszenia
E-Revo 2.0
- naprawa amortyzatorów
E-Revo 2.0 - usuwanie luzów na zwrotnicach
E-Revo 2.0 - wzmocnienie końcówek
drążków popychaczy
E-Revo 2.0
- limitery zawieszenia
E-Revo 2.0
- stabilizatory
Płyta podłogowa:
E-Revo 2.0 - wymiary kieszeni na akumulatory
E-Revo 2.0 - wzmocnienie
aluminiowe tylnej konstrukcji podwozia
E-Revo 2.0
- zabezpieczenie tylnej półosi centralnej
E-Revo 2.0 - osłony tylnego napędu
E-Revo
2.0 - większe otwory na kable w boxach
Układ napędowy:
E-Revo 2.0 - profesjonalne składanie kół
E-Revo 2.0 - likwidacja luzów
mocowania kół
E-Revo 2.0 - dobór przełożeń
zębatek silnika i odbioru
E-Revo 2.0
-
serwis przekładni i centralnego
dyferencjału +
film
Wykaz części do
modelu E-Revo/2.0:
E-Revo/2.0 - interaktywne
rysunki techniczne podzespołów
Regulacja mechanizmu skrętu
Przedstawiam film mojego autorstwa
Powyższy film opiszę poniżej by wykorzystać w
maksymalnym stopniu prawidłową synchronizację dwóch serwomechanizmów układu
skrętu :
1. Model włączony, trymujemy potencjometr skrętu w pozycji "0",
odkręcamy śrubkę "3".
2. Oba orczyki serw "1" oraz "2"
mają być w podobnej pozycji.
3. Przy odkręconej śrubce "3", kręcimy drążkiem "6"
do momentu w którym ramie serwo savera będzie prostopadłe do osi pojazdu.
4. Jeżeli snap kulowy nie jest w osi śrubki "3"
- należy kręcić drążkiem "4" aż idealnie nam
się wycentruje w otworze "5".
Copyright © 2004 - 2021 prorevo.pl All rights reserved.