Układ kierowniczy:
E-Revo - mniejszy
promień skrętu i jego regulacja
Układ zawieszenia:
E/Revo/2.0 i inne modele - wzmocnienie gwintów w wahaczach
E/Revo, E/T-Maxx - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track
E-Revo - setup i geometria zawieszenia
E/Revo/2.0 i inne modele - wymiana oleju w
amortyzatorach
E-Revo, E/T-Maxx, Summit - usuwanie luzów na zwrotnicach
Płyta podłogowa:
E-Revo, Summit - wzmocnienie mocowania silnika
E-Revo/2.0, Summit - wymiary kieszeni na akumulatory
E-Revo, Summit - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia
E-Revo/2.0, Summit
- zabezpieczenie tylnej półosi centralnej
E-Revo/2.0, Summit
- osłony tylnego napędu
E-Revo, Summit
- osłona dolnej części podwozia
E-Revo/2.0, Summit
- większe otwory na kable w boxach
Układ napędowy:
E-Revo, E-Maxx - centralny dyferencjał produkcji Prorevo
E/Revo/2.0 i inne modele
- profesjonalne składanie kół
E/Revo, E/T-Maxx - regulacja sprzęgła skrzyni biegów
E-Revo i inne modele - likwidacja luzów dyferencjałów i kół
E-Revo - dobór przełożeń
zębatek silnika i odbioru +
program
E-Revo i inne modele - serwis dyferencjałów
E/Revo, E/T-Maxx - regeneracja oryginalnych półosi napędowych
E-Revo -
modyfikacja przeniesienia napędu z Losi LST
Wykaz części do
modelu E-Revo:
E-Revo - interaktywne
rysunki techniczne podzespołów
Likwidacja luzów na hexach kół i dyferencjałów
Szukamy w sklepach narzędziowych podkładek stalowych o średnicy otworu
wewnętrznego 5mm, średnicy zewnętrznej od 20mm do 23mm oraz nakrętek
samohamownych M5 najlepiej z kołnierzem, które ma w ofercie firma Traxxas
pod nr. 5147X. Cena spora jak za 8 nakrętek więc można użyć nakrętek bez
kołnierza ale tylko przy odpowiednio grubej podkładce stalowej, żeby jej nie
powyginało przy dokręcaniu. Osobiście dla mnie to rozwiązanie mocowania
koła jest bardzo wytrzymałe, usuwa całkowicie luz na połączeniu koła z ośką
napędową.
Zalecam krople kleju anaerobowego
niebieskiego na gwint ośki, który zabezpieczy nam
przypadkowe odkręcenie nakrętki podczas jeżdżenia i nie uszkodzi nam
mocowania hexa w feldze.
Podkładką teflonową Traxxas 3981 usuwamy luz wzdłużny na zębatce atakującej przedniego oraz tylnego dyferencjału. Zabieg ten wydłuży żywotność łożysk oraz zębatki nadawczej i talerzowej