Koła Tuning Serwis modeli Mugen Revo E-Revo

 

Układ kierowniczy:

E/REVO - mniejszy promień skrętu - regulacja i centrowanie

 

Układ zawieszenia:

E/REVO, E/T-MAXX - naprawa i wzmocnienie gwintów w wahaczach

E/REVO, E/T-MAXX - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track

E/REVO - setup i geometria zawieszenia

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - wymiana oleju w amortyzatorach

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - usuwanie luzów na zwrotnicach

 

Płyta podłogowa:

E-REVO, SUMMIT - wzmocnienie mocowania silnika

E-REVO, SUMMIT - wymiary kieszeni na akumulatory

E-REVO, SUMMIT - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia

E-REVO, SUMMIT - zabezpieczenie tylnej półosi centralnej

E-REVO, SUMMIT - osłony tylnego napędu

E-REVO, SUMMIT - osłona dolnej części podwozia

E-REVO, SUMMIT - powiększenie otworów na kable w boxach

 

Układ napędowy:

E-REVO, E-MAXX - centralny dyferencjał produkcji Prorevo

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - profesjonalne składanie kół

E-REVO i inne elektryki w skali 1/8 - dobór kV silnika do zasilania

E/REVO, E/T-MAXX - regulacja sprzęgła skrzyni biegów

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - likwidacja luzów dyferencjałów i mocowań kół

E/REVO - odpowiedni dobór przełożeń dla silnika castle 2200kV

E/REVO, E/T-MAXX - serwis dyferencjałów

E/REVO, E/T-MAXX - regeneracja oryginalnych półosi napędowych

E-REVO - wymiana półosi napędowych na stalowe Losi LST

E-REVO - wymiana dyferencjałów na mocniejsze Losi LST

 

Wykaz części do modelu E-REVO:

E-REVO - interaktywne rysunki techniczne podzespołów modelu


luzhex

Likwidacja luzów na hexach kół i dyferencjałów


 

Szukamy w sklepach narzędziowych podkładek stalowych o średnicy otworu wewnętrznego 5mm, średnicy zewnętrznej od 20mm do 23mm oraz nakrętek samohamownych M5 najlepiej z kołnierzem, które ma w ofercie firma Traxxas pod nr. 5147X. Cena spora jak za 8 nakrętek więc można użyć nakrętek bez kołnierza ale tylko przy odpowiednio grubej podkładce stalowej, żeby jej nie powyginało przy dokręcaniu. Osobiście dla mnie to rozwiązanie mocowania koła jest bardzo wytrzymałe, usuwa całkowicie luz na połączeniu koła z ośką napędową.
    Zalecam krople kleju anaerobowego czyli typowego loctite niebieskiego lub podobnego innych firm na gwint ośki, który zabezpieczy nam przypadkowe odkręcenie nakrętki podczas jeżdżenia i nie uszkodzi nam mocowania hexa w feldze.








 

Podkładką teflonową Traxxas 3981  usuwamy luz wzdłużny na zębatce atakującej przedniego oraz tylnego dyferencjału. Zabieg ten wydłuży żywotność łożysk oraz zębatki nadawczej i talerzowej.


 


Do góry

Copyright © 2004 - 2018 prorevo.pl All rights reserved.