Koła Tuning Serwis modeli Mugen Revo E-Revo

 

Układ kierowniczy:

E/REVO - mniejszy promień skrętu - regulacja i centrowanie

 

Układ zawieszenia:

E/REVO, E/T-MAXX - naprawa i wzmocnienie gwintów w wahaczach

E/REVO, E/T-MAXX - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track

E/REVO - setup i geometria zawieszenia

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - wymiana oleju w amortyzatorach

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - usuwanie luzów na zwrotnicach

 

Płyta podłogowa:

E-REVO, SUMMIT - wzmocnienie mocowania silnika

E-REVO, SUMMIT - wymiary kieszeni na akumulatory

E-REVO, SUMMIT - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia

E-REVO, SUMMIT - zabezpieczenie tylnej półosi centralnej

E-REVO, SUMMIT - osłony tylnego napędu

E-REVO, SUMMIT - osłona dolnej części podwozia

E-REVO, SUMMIT - powiększenie otworów na kable w boxach

 

Układ napędowy:

E-REVO, E-MAXX - centralny dyferencjał produkcji Prorevo

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - profesjonalne składanie kół

E-REVO i inne elektryki w skali 1/8 - dobór kV silnika do zasilania

E/REVO, E/T-MAXX - regulacja sprzęgła skrzyni biegów

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - likwidacja luzów dyferencjałów i mocowań kół

E/REVO - odpowiedni dobór przełożeń dla silnika castle 2200kV

E/REVO, E/T-MAXX - serwis dyferencjałów

E/REVO, E/T-MAXX - regeneracja oryginalnych półosi napędowych

E-REVO - wymiana półosi napędowych na stalowe Losi LST

E-REVO - wymiana dyferencjałów na mocniejsze Losi LST

 

Wykaz części do modelu E-REVO:

E-REVO - interaktywne rysunki techniczne podzespołów modelu


luz

Usuwanie luzów na zwrotnicach oraz ich prawidłowa regulacja

Dużym błędem wielu początkujących modelarzy jest za mocne dokręcenie nakrętek dociskowych zwrotnic czego wynikiem są większe opory w pracy zawieszenia oraz opóźniona reakcja na skręt.
   Na gwint tytułowych nakrętek dajemy kroplę lakieru do paznokci bądź jak na zdjęciu poniżej nawijamy taśmę teflonową.



 

Dokręcamy ale z wyczuciem !! Taśma teflonowa bądź lakier służy do zapobiegania samoistnemu odkręcaniu nakrętek co prowadzi do tytułowych luzów między śrubą kulową a gniazdem zwrotnicy.



 

Przy całej operacji warto odkręcić drążki kierownicze bądź zbieżności na tylnej osi. Ruszając na boki zwrotnicą wyczujemy dokładnie moment odpowiedniego dokręcenia nakrętki by zapobiec zablokowaniu tego typu zawieszenia zwrotnicy z wahaczem.



 

Następnie likwidujemy luzy na hexach aluminiowych KLIK.


 


Do góry

Copyright © 2004 - 2018 prorevo.pl All rights reserved.