/> Sprzęgło RC PROREVO
Koła Tuning Serwis modeli Mugen Revo E-Revo

 

Układ kierowniczy:

E/REVO - mniejszy promień skrętu - regulacja i centrowanie

 

Układ zawieszenia:

E/REVO, E/T-MAXX - naprawa i wzmocnienie gwintów w wahaczach

E/REVO, E/T-MAXX - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track

E/REVO - setup i geometria zawieszenia

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - wymiana oleju w amortyzatorach

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - usuwanie luzów na zwrotnicach

 

Płyta podłogowa:

E-REVO, SUMMIT - wzmocnienie mocowania silnika

E-REVO, SUMMIT - wymiary kieszeni na akumulatory

E-REVO, SUMMIT - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia

E-REVO, SUMMIT - zabezpieczenie tylnej półosi centralnej

E-REVO, SUMMIT - osłony tylnego napędu

E-REVO, SUMMIT - osłona dolnej części podwozia

E-REVO, SUMMIT - powiększenie otworów na kable w boxach

 

Układ napędowy:

E-REVO, E-MAXX - centralny dyferencjał produkcji Prorevo

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - profesjonalne składanie kół

E-REVO i inne elektryki w skali 1/8 - dobór kV silnika do zasilania

E/REVO, E/T-MAXX - regulacja sprzęgła skrzyni biegów

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - likwidacja luzów dyferencjałów i mocowań kół

E/REVO - odpowiedni dobór przełożeń dla silnika castle 2200kV

E/REVO, E/T-MAXX - serwis dyferencjałów

E/REVO, E/T-MAXX - regeneracja oryginalnych półosi napędowych

E-REVO - wymiana półosi napędowych na stalowe Losi LST

E-REVO - wymiana dyferencjałów na mocniejsze Losi LST

 

Wykaz części do modelu E-REVO:

E-REVO - interaktywne rysunki techniczne podzespołów modelu


poslizg

Regulacja sprzęgła poślizgowego przekładni

Sprzęgło zamontowane na zębatce odbiorczej skrzyni biegów jest odpowiedzialne za 2 ważne sprawy:
- reguluje moc startową modelu w zależności od przyczepności nawierzchni po której będziemy aktualnie jeździć,
- ogranicza zużycie elementów przeniesienia napędu.
  Podczas jazd po nawierzchniach bardzo przyczepnych sprzęgło skręcamy mocniej czyli mniejszy poślizg cierny, a na nawierzchniach o bardzo małej przyczepności odkręcamy czyli rozluźniamy sprzęgło i mamy większy poślizg co skutkuje przewidywalnym zachowaniem modelu przy gwałtownym dodaniu gazu.
   Największy problem przy dodawania gazu gdy silnik wkręca się na obroty ale nie powoduje to jazdy modelu - winę w takiej sytuacji ponosi odkręcona nakrętka M5 przez którą ślizga się sprzęgło i często prowadzi do spalenia zębatki zdawczej. Aby temu zaradzić należy dokręcić nakrętkę kluczem 8mm, a z drugiej strony zablokować dowolnym kluczem o średnicy 2mm, który przekładamy przez otwór w ośce jak na zdjęciu poniżej 

Przy dokręcaniu nakrętki należy pamiętać o tym, że nie dokręcamy jej z dużą siłą tylko z wyczuciem do momentu takiego kiedy chcemy przekręcić palcami zębatkę odbiorczą - ma pod użyciem umiarkowanej siły zacząć się ślizgać. Zbyt mocne dokręcenie spowoduje pogięcie aluminiowego mocowania klocków sprzęgła, a co gorsze całe sprzęgło nie będzie spełniało swojego zadania. Oczywiście tak samo regulujemy docisk sprzęgła w zależności od przyczepności nawierzchni po jakiej będziemy jeździć. Zalecam sprawdzenie całego docisku sprzęgła przed każdą jazdą.

 

Do góry

Copyright © 2004 - 2018 prorevo.pl All rights reserved.