/> Sprzęgło RC PROREVO

Koła

Tuning

Serwis

Mugen

Revo

E-Revo


Układ kierowniczy:

E-Revo - mniejszy promień skrętu i jego regulacja


Układ zawieszenia:

E/Revo/2.0 i inne modele - wzmocnienie gwintów w wahaczach

E/Revo, E/T-Maxx - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track

E-Revo - setup i geometria zawieszenia

E/Revo/2.0 i inne modele - wymiana oleju w amortyzatorach

E-Revo, E/T-Maxx, Summit - usuwanie luzów na zwrotnicach


Płyta podłogowa:

E-Revo, Summit - wzmocnienie mocowania silnika

E-Revo/2.0, Summit - wymiary kieszeni na akumulatory

E-Revo, Summit - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia

E-Revo/2.0, Summit - zabezpieczenie tylnej półosi centralnej

E-Revo/2.0, Summit - osłony tylnego napędu

E-Revo, Summit - osłona dolnej części podwozia

E-Revo/2.0, Summit - większe otwory na kable w boxach


Układ napędowy:

E-Revo, E-Maxx - centralny dyferencjał produkcji Prorevo

E/Revo/2.0 i inne modele - profesjonalne składanie kół

E/Revo, E/T-Maxx - regulacja sprzęgła skrzyni biegów

E-Revo i inne modele - likwidacja luzów dyferencjałów i kół

E-Revo - dobór przełożeń zębatek silnika i odbioru + program

E-Revo i inne modele - serwis dyferencjałów

E/Revo, E/T-Maxx - regeneracja oryginalnych półosi napędowych

E-Revo - modyfikacja przeniesienia napędu z Losi LST


Wykaz części do modelu E-Revo:

E-Revo - interaktywne rysunki techniczne podzespołów


poslizg

Regulacja sprzęgła przekładni

 
 

Sprzęgło zamontowane na zębatce odbiorczej skrzyni biegów jest odpowiedzialne za 2 ważne sprawy:
- reguluje moc startową modelu w zależności od przyczepności nawierzchni po której będziemy aktualnie jeździć,
- ogranicza zużycie elementów przeniesienia napędu.
    Podczas jazd po nawierzchniach bardzo przyczepnych sprzęgło skręcamy mocniej czyli mniejszy poślizg cierny, a na nawierzchniach o bardzo małej przyczepności odkręcamy czyli rozluźniamy sprzęgło i mamy większy poślizg co skutkuje przewidywalnym zachowaniem modelu przy gwałtownym dodaniu gazu.
    Największy problem przy dodawania gazu gdy silnik wkręca się na obroty ale nie powoduje to jazdy modelu - winę w takiej sytuacji ponosi odkręcona nakrętka M5 przez którą ślizga się sprzęgło i często prowadzi do spalenia zębatki zdawczej. Aby temu zaradzić należy dokręcić nakrętkę kluczem 8mm, a z drugiej strony zablokować dowolnym kluczem o średnicy 2mm, który przekładamy przez otwór w ośce jak na zdjęciu poniżej

 
 

Przy dokręcaniu nakrętki należy pamiętać o tym, że nie dokręcamy jej z dużą siłą tylko z wyczuciem do momentu takiego kiedy chcemy przekręcić palcami zębatkę odbiorczą - ma pod użyciem umiarkowanej siły zacząć się ślizgać. Zbyt mocne dokręcenie spowoduje pogięcie aluminiowego mocowania klocków sprzęgła, a co gorsze całe sprzęgło nie będzie spełniało swojego zadania. Oczywiście tak samo regulujemy docisk sprzęgła w zależności od przyczepności nawierzchni po jakiej będziemy jeździć. Zalecam sprawdzenie całego docisku sprzęgła przed każdą jazdą.

Do góry

Copyright © 2004 - 2021 prorevo.pl All rights reserved.