/>
Układ kierowniczy:
E-Revo - mniejszy
promień skrętu i jego regulacja
Układ zawieszenia:
E/Revo/2.0 i inne modele - wzmocnienie gwintów w wahaczach
E/Revo, E/T-Maxx - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track
E-Revo - setup i geometria zawieszenia
E/Revo/2.0 i inne modele - wymiana oleju w
amortyzatorach
E-Revo, E/T-Maxx, Summit - usuwanie luzów na zwrotnicach
Płyta podłogowa:
E-Revo, Summit - wzmocnienie mocowania silnika
E-Revo/2.0, Summit - wymiary kieszeni na akumulatory
E-Revo, Summit - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia
E-Revo/2.0, Summit
- zabezpieczenie tylnej półosi centralnej
E-Revo/2.0, Summit
- osłony tylnego napędu
E-Revo, Summit
- osłona dolnej części podwozia
E-Revo/2.0, Summit
- większe otwory na kable w boxach
Układ napędowy:
E-Revo, E-Maxx - centralny dyferencjał produkcji Prorevo
E/Revo/2.0 i inne modele
- profesjonalne składanie kół
E/Revo, E/T-Maxx - regulacja sprzęgła skrzyni biegów
E-Revo i inne modele - likwidacja luzów dyferencjałów i kół
E-Revo - dobór przełożeń
zębatek silnika i odbioru +
program
E-Revo i inne modele - serwis dyferencjałów
E/Revo, E/T-Maxx - regeneracja oryginalnych półosi napędowych
E-Revo -
modyfikacja przeniesienia napędu z Losi LST
Wykaz części do
modelu E-Revo:
E-Revo - interaktywne
rysunki techniczne podzespołów
Regulacja sprzęgła przekładni
Sprzęgło
zamontowane na zębatce odbiorczej skrzyni biegów jest odpowiedzialne za 2 ważne
sprawy:
- reguluje moc startową modelu w zależności od przyczepności nawierzchni po której
będziemy aktualnie jeździć,
- ogranicza zużycie elementów przeniesienia napędu.
Podczas jazd po nawierzchniach bardzo przyczepnych sprzęgło skręcamy
mocniej czyli mniejszy poślizg cierny, a na nawierzchniach o bardzo małej
przyczepności odkręcamy czyli rozluźniamy sprzęgło i mamy większy poślizg co
skutkuje przewidywalnym zachowaniem modelu przy gwałtownym dodaniu gazu.
Największy problem przy dodawania gazu gdy silnik wkręca się
na obroty ale nie powoduje to jazdy modelu - winę w takiej sytuacji ponosi
odkręcona nakrętka M5 przez którą ślizga się sprzęgło i często prowadzi do
spalenia zębatki zdawczej. Aby temu zaradzić należy dokręcić nakrętkę kluczem
8mm, a z drugiej strony zablokować dowolnym kluczem o średnicy 2mm, który
przekładamy przez otwór w ośce jak na zdjęciu poniżej
Przy dokręcaniu nakrętki należy pamiętać o tym, że nie dokręcamy jej z dużą siłą tylko z wyczuciem do momentu takiego kiedy chcemy przekręcić palcami zębatkę odbiorczą - ma pod użyciem umiarkowanej siły zacząć się ślizgać. Zbyt mocne dokręcenie spowoduje pogięcie aluminiowego mocowania klocków sprzęgła, a co gorsze całe sprzęgło nie będzie spełniało swojego zadania. Oczywiście tak samo regulujemy docisk sprzęgła w zależności od przyczepności nawierzchni po jakiej będziemy jeździć. Zalecam sprawdzenie całego docisku sprzęgła przed każdą jazdą.
Copyright © 2004 - 2021 prorevo.pl All rights reserved.