/> Sprzęgło RC PROREVO
Koła Tuning Serwis modeli Mugen Revo E-Revo

Układ kierowniczy:

E/Revo - mniejszy promień skrętu oraz jego regulacja
 

Układ zawieszenia:

E/Revo, E/T-Maxx - wzmocnienie gwintów w wahaczach

E/Revo, E/T-Maxx - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track

E/Revo - setup i geometria zawieszenia

E/Revo, E/T-Maxx, Summit - wymiana oleju w amortyzatorach

E/Revo, E/T-Maxx, Summit - usuwanie luzów na zwrotnicach
 

Płyta podłogowa:

E-Revo, Summit - wzmocnienie mocowania silnika

E-Revo, Summit - wymiary kieszeni na akumulatory

E-Revo, Summit - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia

E-Revo, Summit - zabezpieczenie tylnej półosi centralnej

E-Revo, Summit - osłony tylnego napędu

E-Revo, Summit - osłona dolnej części podwozia

E-Revo, Summit - powiększenie otworów na kable w boxach
 

Układ napędowy:

E-Revo, E-Maxx - centralny dyferencjał produkcji Prorevo

E/Revo, E/T-Maxx, Summit - profesjonalne składanie kół

E-Revo i inne elektryki w skali 1/8 - dobór kV silnika do zasilania

E/Revo, E/T-Maxx - regulacja sprzęgła skrzyni biegów

E/Revo, E/T-Maxx, Summit - likwidacja luzów dyferencjałów i kół

E/Revo - odpowiedni dobór przełożeń dla silnika castle 2200kV

E/Revo, E/T-Maxx - serwis dyferencjałów

E/Revo, E/T-Maxx - regeneracja oryginalnych półosi napędowych

E-Revo - wymiana półosi napędowych na stalowe Losi LST

E-Revo - wymiana dyferencjałów na mocniejsze Losi LST
 

Wykaz części do modelu E-Revo:

E-Revo - interaktywne rysunki techniczne podzespołów modelu


poslizg

Regulacja sprzęgła poślizgowego przekładni

 
 

Sprzęgło zamontowane na zębatce odbiorczej skrzyni biegów jest odpowiedzialne za 2 ważne sprawy:
- reguluje moc startową modelu w zależności od przyczepności nawierzchni po której będziemy aktualnie jeździć,
- ogranicza zużycie elementów przeniesienia napędu.
    Podczas jazd po nawierzchniach bardzo przyczepnych sprzęgło skręcamy mocniej czyli mniejszy poślizg cierny, a na nawierzchniach o bardzo małej przyczepności odkręcamy czyli rozluźniamy sprzęgło i mamy większy poślizg co skutkuje przewidywalnym zachowaniem modelu przy gwałtownym dodaniu gazu.
    Największy problem przy dodawania gazu gdy silnik wkręca się na obroty ale nie powoduje to jazdy modelu - winę w takiej sytuacji ponosi odkręcona nakrętka M5 przez którą ślizga się sprzęgło i często prowadzi do spalenia zębatki zdawczej. Aby temu zaradzić należy dokręcić nakrętkę kluczem 8mm, a z drugiej strony zablokować dowolnym kluczem o średnicy 2mm, który przekładamy przez otwór w ośce jak na zdjęciu poniżej

 
 

Przy dokręcaniu nakrętki należy pamiętać o tym, że nie dokręcamy jej z dużą siłą tylko z wyczuciem do momentu takiego kiedy chcemy przekręcić palcami zębatkę odbiorczą - ma pod użyciem umiarkowanej siły zacząć się ślizgać. Zbyt mocne dokręcenie spowoduje pogięcie aluminiowego mocowania klocków sprzęgła, a co gorsze całe sprzęgło nie będzie spełniało swojego zadania. Oczywiście tak samo regulujemy docisk sprzęgła w zależności od przyczepności nawierzchni po jakiej będziemy jeździć. Zalecam sprawdzenie całego docisku sprzęgła przed każdą jazdą.

Do góry

Copyright © 2004 - 2019 prorevo.pl All rights reserved.