Koła | Tuning | Serwis modeli | Mugen | Revo | E-Revo |
Układ kierowniczy:
E/Revo/2.0 - mniejszy
promień skrętu i jego regulacja
Układ zawieszenia:
E/Revo/2.0 i inne modele - wzmocnienie gwintów w wahaczach
E/Revo, E/T-Maxx - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track
E/Revo/2.0 - setup i geometria zawieszenia
E/Revo/2.0 i inne modele - wymiana oleju w
amortyzatorach
E/Revo/2.0, E/T-Maxx, Summit - usuwanie luzów na zwrotnicach
Płyta podłogowa:
E-Revo, Summit - wzmocnienie mocowania silnika
E-Revo/2.0, Summit - wymiary kieszeni na akumulatory
E-Revo, Summit - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia
E-Revo/2.0, Summit
- zabezpieczenie tylnej półosi centralnej
E-Revo/2.0, Summit
- osłony tylnego napędu
E-Revo/2.0, Summit
- osłona dolnej części podwozia
E-Revo/2.0, Summit
- większe otwory na kable w boxach
Układ napędowy:
E-Revo, E-Maxx - centralny dyferencjał produkcji Prorevo
E/Revo/2.0 i inne modele
- profesjonalne składanie kół
E/Revo, E/T-Maxx - regulacja sprzęgła skrzyni biegów
E/Revo/2.0 i inne modele - likwidacja luzów dyferencjałów i kół
E/Revo/2.0 - dobór przełożeń
zębatek silnika i odbioru
E/Revo/2.0 i inne modele - serwis dyferencjałów
E/Revo, E/T-Maxx - regeneracja oryginalnych półosi napędowych
E-Revo - wymiana półosi napędowych na stalowe
z Losi LST
E-Revo - wymiana dyferencjałów na mocniejsze
z Losi LST
Wykaz części do
modelu E-Revo/2.0:
E-Revo/2.0 - interaktywne
rysunki techniczne podzespołów
Wzmocnienie mocowania silnika
Usunięcie luzu mocowania radiatora silnika do podstawy płyty głównej skrzyni biegów. Obcinamy o 1mm tuleje mocowania łoża silnika