Koła Tuning Serwis modeli Mugen Revo E-Revo

Układ kierowniczy:

E/Revo - mniejszy promień skrętu oraz jego regulacja
 

Układ zawieszenia:

E/Revo, E/T-Maxx - wzmocnienie gwintów w wahaczach

E/Revo, E/T-Maxx - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track

E/Revo - setup i geometria zawieszenia

E/Revo, E/T-Maxx, Summit - wymiana oleju w amortyzatorach

E/Revo, E/T-Maxx, Summit - usuwanie luzów na zwrotnicach
 

Płyta podłogowa:

E-Revo, Summit - wzmocnienie mocowania silnika

E-Revo, Summit - wymiary kieszeni na akumulatory

E-Revo, Summit - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia

E-Revo, Summit - zabezpieczenie tylnej półosi centralnej

E-Revo, Summit - osłony tylnego napędu

E-Revo, Summit - osłona dolnej części podwozia

E-Revo, Summit - powiększenie otworów na kable w boxach
 

Układ napędowy:

E-Revo, E-Maxx - centralny dyferencjał produkcji Prorevo

E/Revo, E/T-Maxx, Summit - profesjonalne składanie kół

E-Revo i inne elektryki w skali 1/8 - dobór kV silnika do zasilania

E/Revo, E/T-Maxx - regulacja sprzęgła skrzyni biegów

E/Revo, E/T-Maxx, Summit - likwidacja luzów dyferencjałów i kół

E/Revo - odpowiedni dobór przełożeń dla silnika castle 2200kV

E/Revo, E/T-Maxx - serwis dyferencjałów

E/Revo, E/T-Maxx - regeneracja oryginalnych półosi napędowych

E-Revo - wymiana półosi napędowych na stalowe Losi LST

E-Revo - wymiana dyferencjałów na mocniejsze Losi LST
 

Wykaz części do modelu E-Revo:

E-Revo - interaktywne rysunki techniczne podzespołów modelu


silnik

Wzmocnienie mocowania silnika

Usunięcie luzu mocowania radiatora silnika do podstawy płyty głównej skrzyni biegów. Obcinamy o 1mm tuleje mocowania łoża silnika

 

 
 


Do góry

Copyright © 2004 - 2019 prorevo.pl All rights reserved.