Koła Tuning Serwis modeli Mugen Revo E-Revo

 

Układ kierowniczy:

E/REVO - mniejszy promień skrętu - regulacja i centrowanie

 

Układ zawieszenia:

E/REVO, E/T-MAXX - naprawa i wzmocnienie gwintów w wahaczach

E/REVO, E/T-MAXX - montaż tylnego zawieszenia RPM True-track

E/REVO - setup i geometria zawieszenia

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - wymiana oleju w amortyzatorach

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - usuwanie luzów na zwrotnicach

 

Płyta podłogowa:

E-REVO, SUMMIT - wzmocnienie mocowania silnika

E-REVO, SUMMIT - wymiary kieszeni na akumulatory

E-REVO, SUMMIT - wzmocnienie tylnej konstrukcji podwozia

E-REVO, SUMMIT - zabezpieczenie tylnej półosi centralnej

E-REVO, SUMMIT - osłony tylnego napędu

E-REVO, SUMMIT - osłona dolnej części podwozia

E-REVO, SUMMIT - powiększenie otworów na kable w boxach

 

Układ napędowy:

E-REVO, E-MAXX - centralny dyferencjał produkcji Prorevo

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - profesjonalne składanie kół

E-REVO i inne elektryki w skali 1/8 - dobór kV silnika do zasilania

E/REVO, E/T-MAXX - regulacja sprzęgła skrzyni biegów

E/REVO, E/T-MAXX, SUMMIT - likwidacja luzów dyferencjałów i mocowań kół

E/REVO - odpowiedni dobór przełożeń dla silnika castle 2200kV

E/REVO, E/T-MAXX - serwis dyferencjałów

E/REVO, E/T-MAXX - regeneracja oryginalnych półosi napędowych

E-REVO - wymiana półosi napędowych na stalowe Losi LST

E-REVO - wymiana dyferencjałów na mocniejsze Losi LST

 

Wykaz części do modelu E-REVO:

E-REVO - interaktywne rysunki techniczne podzespołów modelu


silnik

Wzmocnienie mocowania silnika

Usunięcie luz w mocowaniu radiatora silnika do podstawy płyty głównej skrzyni biegów zwiększy żywotność zębatki odbierającej skrzyni biegów i atakującej silnika. Powodem tej modyfikacji jest znaczny luz na mocowaniu płyty silnika, która jest przymocowana tylko z jednej strony jedną śrubą. Obcinamy o 1mm tuleje mocowania łoża silnika




 


Do góry

Copyright © 2004 - 2018 prorevo.pl All rights reserved.